O jakie udogodnienia warto zadbać? Ogólnodostępne pomieszczenia dla gości w hotelu

Dla turystów hotel to nie tylko miejsce noclegu. Coraz częściej hostele, pensjonaty i hotele kojarzą się z odpoczynkiem, dobrym jedzeniem, miło spędzonym czasem. Goście spędzają w nich dużą część swojego urlopu, zwłaszcza jeśli pogoda za oknem nie sprzyja leżakowaniu, opalaniu czy zwiedzaniu. Jak więc sprawić, by klienci czuli się w Twoim hotelu jak w domu? Pomyśl o ogólnodostępnych pomieszczeniach.

Kuchnia z jadalnią

Jeśli w Twoim hotelu nie ma restauracji, w dobrym tonie będzie udostępnienie gościom pomieszczenia przypominającego kuchnię z jadalnią. Co musi się znaleźć w takim wnętrzu? Blat, czajnik elektryczny, naczynia, kubki i sztućce, mikrofalówka oraz lodówka. Oczywiście nie może też zabraknąć stołów i krzeseł. Warto udostępnić turystom kawę, herbatę oraz wodę za darmo. To drobny gest, który nie będzie wiele kosztował, a wzbudzi uśmiech i sympatię.

Kącik zabaw

Goście często przyjeżdżają całymi rodzinami, biorąc ze sobą dzieci w różnym wieku. Wygospodaruj kącik zabaw, do którego rankami czy wieczorami będą mogły udać się maluchy. Pamiętaj, by urządzając takie pomieszczenie, zadbać o bezpieczeństwo. Unikaj zabawek złożonych z małych elementów, połóż na podłodze miękką wykładzinę. Rodzice z pewnością docenią, że ich pociechy będą mogły przez chwilę poczuć się jak we własnym pokoju.

Pokój rozrywek

Również dorośli lubią spędzać czas inaczej niż tylko przed telewizorem. Zaproponuj im pomieszczenie z grami. Co się sprawdzi? Stół bilardowy, piłkarzyki, planszówki, karty albo konsola. To świetne propozycje przede wszystkim dla przyjaciół i znajomych, przyjeżdżających w grupach. W deszczowy wieczór zamiast wychodzić z hotelu, mogą zostać w pokoju z grami i cieszyć się wspólną zabawą.

Niewiele trzeba, by hotel stał się bardziej przyjazny dla gości. Wystarczy tylko, że zapewnisz swoim klientom możliwość przyrządzania posiłków, odpoczynku i zabawy.